You have already saved me, I just need you to follow..

-500 kalorier! Blev 65 min cardio, varav 18 min jogging på 9, resterande minutrarna var det på 7. Känner sig så duktig efteråt :)

Drog en 15 min solning också. Vill inte se ut som ett lik längre. Men börjar ogilla solarium.. så hade hellre solduschat! Ska prova göra det när jag fått lön och se om det ser bra ut :)

Om några timmar ska jag iväg till farsta en sväng. Ska kolla lite granna :) Sen ska jag försöka få dit andy efter jobbet så ska vi eventuellt köpa vårt fina matbord + stolar som jag hittat :D få se vad andy tycker först bara. Ska bli så skönt med ett matbord, fattar inte hur vi har klarat oss i ... snart 2 år i juli?! herregud.. haha! Då blir det tacomys ikväll också :D helt klart favoritmaträtten och jag kan svulla med gott samvete :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0