Why can't this moment last forever more?

Woho I made it!

Det var 2,5 km enligt runkeeper från mig till sats. Jag började gå i raskt tempo på 6 och inclinen på 7 i 20 min. Efter det joggade jag i 15 min, incline 0. Jag är så stolt att jag "orkade" det haha. De första 5 jogging minuterna är lätta. De 5 därefter börjar bli lite småjobbiga.. tankar som kommer upp "äh vafan 10 min är skitbra för att vara dig! skit i 15 de kan du springa nån annan gång". Men jag tänker samtidigt att jag orkar lite till och att jag fan inte ska sluta innan jag sprungit 15 min (schizo varning). De 5 sista minuterna har jag håll. Men jag kämpar vidare och slutar inte förens jag sprungit 15 min!! (på 9 hastighet) Och efter jag har sprungit 15 min i sträck fortsätter jag gå 40 min med 5,5  hastighet och incline 0. Jag är grym! Sen blev det 2,5 km pw hem :) mitt mål för dagen är avklarat och jag känner mig hur duktig som helst :) Vill man kan man helt klart!

Nu har jag duschat och lagat lite god lunch. 2 äggvitomeletter + 4 bitar rökt skinka + en avocado med lätt creme fraish. Muuuuuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0