Vecka 7

Sjukt redan träningsvecka nr 7! Och jag har fortfarande lite ont i min rumpa trots 4 vilodagar :(

Igår var det jobb och jag orkade verkligen inte träna. Var helt död på morgonen. Men nu är jag rätt taggad ändå. Tänkte ta en pw till sats, det är ungefär 3km dit skulle jag gissa på, och sedan träna ett bra cardio-pass minst 1h, ska försöka springa 15 min, och sen en pw hem (3km) och käka en välförtjänt lunch. Det låter bra va? :)

Har precis käkat frukost; några skedar kesella 1% + blåbär! GOTT. Har fått andy att börja äta det också istället för keso på morgonen :D Ikväll kommer jag att få äta middag själv och jag har varit sjukt sugen på avocado i ett par dagar nu så funderar på om jag ska äta det till middag. Det och creme fraish till är ju stört gott. Men det kanske inte är världens bästa middag så får se. Ska försöka äta mer LCHF mat nu så jag kan rasa lite kg :) på torsdag blir det LCHF pankisar med grädde och bär!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0