Lite gladare tjej här

Fick ett roligt mail för engångsskull! Visst det betyder väl egentligen inte så mycket förvisso, men det känns som ett steg i rätt riktning! Och jag bara hoppas hoppas hoppas! Man ska aldrig ge upp när det blir svårt och jobbigt, det är då man ska kämpa på ännu mer. Vad det än gäller. Vill man något tillräckligt mycket så kan man uppnå det tillslut. Vägen behöver inte alltid vara rak och lätt. Det kommer vara värt det i slutändan!


Solade 15 min :) och handlade ingridienserna till lchf pankisarna. Dock fanns inte 2 saker så måste åka och handla det med andy sen. Sen så har jag ätit lite naturgodis också, men det är okej! :) Dock har jag bestämt mig för att hård deffa from 1 april (söndag). Ett endaste undantag är på andys födelsedag, annars ska det bli väldigt strikt! :)

Blev jätteglad när jag såg att de har börjat sälja stevia socker i affären :D wiho! Trodde bara det gick att beställa på nätet :) så nu ska jag prova det och se om det är så bra som det sägs! (dvs typ inga kolhydrater alls och sött ändå :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0