En bättre helg

Fredag; Jobbade ett skönt förmiddags pass, fick skjuts till och från jobbet av andy <3 Tacomiddag hemma hos a bror, jättemysigt. Efter det gick jag till amanda och fixade det sista på hennes hår :)
Lördag: Dunderfrulle med a (nybakade frallor, ost, skinka, juice osv :) Åkte in till farsta och shoppade lite med vicki. Köpte ett par trasiga jeans och en mysig kofta! Bra köp. Eftersom det var min och andys 2års dag i måndags ville jag att vi skulle fira lite mer idag. Så jag hade bokat in en 50 helkropps massage till honom. Och efter det åt vi på vapiano. Sen tog vi en mysig promenad i stan. Stockholm är så himla fint nu när det börjar bli varmare. Älskar stockholm på våren/sommaren speciellt! Vi satt även vid vattnet ett tag och bara njöt av varandras sällskap. Efter det åkte vi hem och myste lite mer och åt efterrät ;)
Söndag: Jag var tröttis. Tänkte träna men vicki var lika trött som mig, två tröttisar = ingen träning. Så jag små städade lite hemma och skulle grilla till lunch med andy. Men det blev stekta hamburgare med hans bror + helena istället för grillen var inte framtagen hos hans föräldrar :( Vi var kvar där ett tag och sen åkte vi hem och käkade kladdkaka och kollade på film. Bra avslut på en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0