0 motivation

Känner mig SÄMST. Har suttit och tänkt om jag ska skita i att gå på body pumpen idag eller inte. Bestämde mig iaf för att jag ska dit (ett av de roligaste passen enligt mig). Börjar tagga till lite grann. Så ringer telefonen - SATS. Det blir ingen body pump idag utan crosstraining.. japp hon fick ta bort min bokning. Besviken samtidigt som jag har en riktig pissdag. Vill bara köpa en naturgodispåse och mysa ner mig i sängen. Och så vill jag sola, fast jag kommer dock på röding då :( ilandsproblem javisst.....

Så troligtvis blir det inget gym idag. Imorgon ska jag fan dit på morgonen! Får väl typ rocka lite.. eller vara totalt värdelös och inte göra nåt idag heller? åhhhhhhhh ingen bra dag idag! Jag mår ju bra av att träna blö.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0