true that



Kloka ord. Ska därför bege mig till gymmet innan jobbet och köra lite. Tycker det är jobbigt att konka runt på träningsväskan med till jobbet när jag måste ha med alla jobbkläder, träningskläder och vanliga kläder.. blir så tungt då :( Men bara å görat! Ska hämta ut andys paket idag också :D så glad så glad, man kan ju tro att det är jag som ska få det haha. Men det är bara det att jag verkligen älskar när man har kommit på nått bra att ge bort som man vet att personen verkligen vill ha och kommer att uppskatta! Riktigt bra känsla. Och jag är verkligen en ge-människa när det kommer till min älskling :) han förtjänar det bästa. Ska lägga hans paket i ett påskägg med massa gottis som han älskar också! Det kommer bli en succe! Haha vill bara ge honom det nuu!!
Nä men nu ska jag ta en dusch och sen mysa ner mig i sängen på nytt. Behöver inte vara inne i stan förens 12-12.30 så har god tid på mig :) Blir cardio minst 60 min som vanligt och sen har jag laddat ner en bra träningsapp så ska försöka köra lite rygg kanske? kanske lite rygg och axlar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0