Träningsstatus

Efter 2 timmars pwn + 1 h styrketräning i torsdags förra veckan blev det ingen mer träning. Fick sjukt ont i foten också, antagligen för att jag gick så länge i dåliga skor. Men nu fem dagar senare börjar det kännas bättre.

Måndag: 20 min cardio + 30 min magstyrka. Och det känns i magen nu vill jag lova ;) drack proteinshake efter så hoppas mina magrutor kan titta fram snart ;)
Tisdag: Begravning..blev ingen träning, umgicks med Yasmine istället. Vilodag helt enkelt.
Onsdag: Promenad med Yasmine än så länge bara. Tror jag ska rocka rockring 1 h sen och köra mer mage hemma. Orkar nog inte gymma idag.
Torsdag: Gym med vicki
Fredag: Gym med vicki
Lördag: Jobb förmiddag, vilodag?
Söndag: Jobb eftermiddag, träna innan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0