On top of the world

Måndag och träningsvecka nr 8 är påbörjad. Älskar måndagar faktiskt! Kanske är knäpp men tycker inte att de är så fruktansvärt jobbiga, oavsett om jag jobbar eller ej.
Har i alla fall kört ett bra cardio pass på gymmet; 90 minuter totalt, hastighet 6 och inclinen varierade mellan 5,6,7,8 under passet. Körde lite magövningar sen också men ska göra lite mer hemma hade jag tänkt. Känns inte så kul att göra massa magövningar på gymmet, de är alltid fullt i de där lilla rummet och känns bara som att alla kollar :/

Fick precis ett roligt samtal också! Blir alltid så nervös när det gäller det här. Måste bara va normal och mig själv haha. Möte i veckan. Om det går bra får jag arbeta extra 1-2 gånger i veckan enda tills sommaren och det är ju ändå helt ok för då får jag i alla fall in en fot liksom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0