-



Gårdagens träning: cardio 45 min och resterande tid på gymmet köttades axlar och rygg! Känner av lite träningsvärk så tror jag körde på bra :)
Idag kommer jag inte hinna gå till gymmet :( planen var först att va där vid 06.00 imorse (skjuts av andy på väg till jobbet) men jag hade noll energi och kände att jag behövde sova några timmar till (var hemma från jobbet vid 00.00 inatt liksom). Ibland måste man lyssna när kroppen inte orkar. Men det känns jättetråkigt i alla fall, har blivit riktigt taggad på att träna nu, tycker det är jättekul! Skulle vilja införskaffa mig proteinpulver men det känns ju som en djungel, vill hitta nån som smakar OK och inte klumpar bland annat. Lutar åt whey 800 vanilj/pear smak. Vi får se:)
Varför jag inte kommer hinna till gymmet? Måste städa heeela lägenheten och tvätta tusen tvättar. Och värst av allt städa vår klädkammare/förråd = BOMB!! Skjutit upp det hur länge som helst men nu måste det ju bli fint för andys födelsedag och jag hinner liksom inte städa och fixa någon annan dag. Imorgon är det ju mötet + andy slutar tidigt så ikea kanske? Fredag jobbar jag till 17.30, likaså lördag. Och älskling fyller ju år på söndag <3
Men nog babblat nu, ska tvätta ansiktet och sen pwa till centrum och ihandla lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0